stinalill

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Stina - 6 augusti 2008 19:28

Fryser!! Ja jag fryser! Har tydligen vant mig vid värmen. Och den kom ju av sig. Så jag sitter här med varmtofflorna och flieströjan på mig. Och längtar till Taiwan.....

Var ner till Lotta idag. Hon blev rejält förkyld, när hon kom hem från Taiwan. Men nu hade hon repat sig, så hon vågade släppa in en så´n sjuklig människa som jag - som får lunginflammation av minsta host.

Kollade på kort - ljuvliga bad med vågor i havet.... Fantastiska vyer med husen så tätt som det går. De var upp i världens högsta byggnad - 101. Så foton på sonen med sin allra vackraste blivande brud. Och på besök i en skola där bruden undervisade i engelska. Vilken resa!! Skulle väldigt gärna följt med.....

Sen blev det rena julafton! En silverkasse med presenter till tanten!! Örhängen - med blå stenar - armband, burk med te, solfjäder, canderad frukt, Mozartkulor och en förpackning med en rullad handduk, som såg ut som en bakelse!! Oj, oj, oj nå´n måtta får det väl va!! TACK Lotta!! Så där snäll har jag väl inte varit.... Men fint var det och gott !!! var det!! - Dom smälter som smör - dom där runda.... Verkar vara en utdragen födelsedag i år..... Känner mig verkligen som en VIP person....

Funderar på att åka till Västerås imorr´n. Pontusen fyller snart år och jag behöver köpa färg till skrivaren. Sen skulle jag ju se den där trasmattsutställningen på slottet, innan dom packar ihop. Skulle egentligen vilja ut till Nykvarn oxå och se samlingsutställningen där. Plus att jag skulle vilja se "Mamma Mia"-filmen Ja det där räcker nog till flera dagar märker jag - orkar ju inte ranta runt som en tok längre.....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards