stinalill

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Stina - 8 augusti 2009 20:43

Finns det nå´t vackrare än svensk sommar - björkar och en liten sjö??  Ännu en riktig sommardag har gått till historien. En dag med klarblå himmel - inte ett moln i sikte!! Och massor av sol och bad!!


Först var jag ner på Skinnsbergs marknad. Och där fanns ju inga överraskningar förstås. Annat än Riddarhyttetvätten, som sålde ut vita påslakan för 40:- st. Passade på att förse mig, så jag har lite tyg att färga - sen nå´n gång..... Men kvav varmt var det. Och jag borde väl ha lärt mig - värme i kombination med en massa folk - det ÄR inget för mig. Tog mig med nöd och näppe hem och fick så lägga mig i sängen en stund.


Sen skulle jag möta upp Annsan nere vid sjön. Men det visade sig vara upptaget :l Och nästa ställe var fortfarande översvämmat. Så åkte vi då istället till "Grodstranden" utanför Riddarhyttan. Ett toppenställe! Men utan grodor!! Solade, badade, åt massäck, solade och badade. Och babblade förstås - avhandlade både livet och döden....


Hemkommen sen till Annsan, blev jag bjuden på jättegod middag, som Harry fixade iordning!! Nog är jag väl en lyckans ost!! Och nu är jag trött, så trött. Behöver säkert ingen godnattsaga ikväll....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards