stinalill

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Stina - 23 augusti 2009 20:15

Som ni ser, så har jag idag foto på min egen balkong plus grannens balkong utifrån..... Min balkong ser rätt menlös och blek ut bredvid. Inte för att det ska vara nå´n tävling, men nog kan man ju känna sig lite blek. Ändå tycker jag, att min balkong innehåller rätt mycket - men mycket syns ju inte utifrån - mitt älvlandskap, änglatrumpeten (jättestor nu!!), två stora krukor med husarknappar och luktärtor. Men ändå lutar det nog åt, att jag nästa år ska ta och planta en humle på sidan om balkongen. Det behöver bli lite jämvikt balkongerna emellan....


Ja där har jag setat i solens sken idag och sprättat gardiner. Först var det nästan lite kyligt, liksom när solen försvann bakom moln. Men sen blev det allt varmt och gott :) Och tanten njöt förstås och längtar inte alls till vintern....


Hörde på nyheterna, att dom har uppfunnit nå´n sorts klämma, som dom kan fästa på en klaff i hjärtat som läcker - och liksom täppa till läckaget. Och det är ingen öppen operation, utan dom går in genom ljumsken!  Ett litet hopp tänds ju hos tanten. Tänk om det vore möjligt!! Men antagligen ska man nog vara värre sjuk, än vad jag är.... Men nog vore det skönt, att kunna promenera utan att flåsa som om jag sprungit 100 meter på tio sekunder ;)


Men jag har tagit tag i det där med vikten nu - igen.... På TVÅ dagar gick jag ner 2,6 kilo!! Jag hade enbart trosor på båda gångerna, jag vägde mig på morro´n före frukost och jag har en relativt ny digital våg! Naturligtvis var det vätska alltihop i princip. Jag kissade mängder.  Men nog kan jag fundera, var all denna vätska har hållit hus i min kropp? Och ändå äter jag två gånger två Furix (vattendrivande) alla dagar.... Det enda jag gjorde var, att låta bli allt sött - glass, choklad och fikabröd. Och äta enligt Viktväktarnas modell. Dessutom drack jag precis så, som jag brukar göra. Ser fram emot att klämma några fler kilon - fettkilon....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards