stinalill

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Stina - 14 augusti 2009 19:59

Två små blommor på luktärtorna har behagat titta fram!! Men dom kände allt på sig, att ta fram några blå först, för att göra mig nöjd ;)Och visst är dom fulländade, där dom tittar upp över kanten till mitt älvlandskap! Det är rätt så fantastiskt förresten, att det växer och växer ur mossan, som jag la dit i början på sommaren! Harsyran riktigt väller fram och t o m små björkplantor tittar upp!! Plus själva mossan som växer till undan för undan. Men så ser jag ju till, att vattna regelbundet oxå.


En riktigt seeeeg dag har det varit idag. Det har inte blivit mycket gjort precis. På nå´t vis är det så, att ska jag åka iväg nå´nstans, så är jag "på väg" långt innan det är dax. Jag har allt en del att träna på, vad gäller att leva i NUET!!


Pratade med en gammal rektorskollega idag - Solveig, som oxå är pensionär. Och båda är vi rörande överens om, att vi har tur som sluppit ifrån arbetssvängen inom det gebitet. Tänk alla chefsmöten, alla personalmöten, information, budget, alla planer och medarbetarsamtal och fan och hans mormor. Hur orkade man egentligen.... Fast det gjorde jag ju inte till slut... Huvva! Det som var roligt var personalbiten, men det blev ju mindre och mindre tid till den....


Nog har jag det rätt bra nu ändå. Och tur i oturen har jag haft, som klappade ihop då jag gjorde det. Hade det varit nu, vete 17 hur det hade blivit. Nu får man ju inte vara sjuk, när man är sjuk.... 

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards