stinalill

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Stina - 6 april 2009 21:13

Jag tog och gjorde påskris av min pelarsyrén på balkongen!! Så lyser det gult både utåt och inåt. Och kolla vad knopparna på syrénen är sprickfärdiga!! Det dröjer nog inte länge till.... Och snön krymper för varje timme - gräsmattan visar sig mer och mer! Härligt!!


Har setat på balkongen och njutit sol idag. Och lyssnat på bok. Ljuvligt! Och i förmiddax ringde jag till blomaffären i Helsingborg - om älvorna. Jodå - dom sålde på beställning oxå. Jag ska meila till dom vilka älvor jag vill ha. Plus ersättningsälvor - om dom inte skulle ha dom jag vill ha hemma. Sen skulle dom kontakta mig. Men dom var rätt dyra - 149:- styck!! Så man får ju tänka sig för....


Tyvärr blir jag mer och mer övertygad om, att jag måste skaffa nya brillor. Framåt eftermiddan, kvällen har jag samma huvudvärk dag efter dag. Får nog ta mig i kragen och beställa tid för syntest. Det blir ju helt klart mycket billigare, att beställa glasögonen över internet sen. Det jag är lite osäker på, är om dom fixar att ta fram rätt glas åt mig. Efter min sista stroke, strävar ju mina ögon åt var sitt håll oxå.... Ja, ja, kommer tid, kommer råd.... Nu tar jag i alla fall kväller. Förresten - idag var jag utsövd, när jag vaknade vid 10-tiden!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards