stinalill

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Stina - 30 april 2009 22:25

Bara några korta rader - kvällen blev sen - med mina mått mätt. Är just hemkommen från Annsan, som ringde och bjöd mig på Tacos. Bara så där!! Och jag som satt här och kände mig faktiskt lite grand ensam. Blev så glad!!


Av henne fick jag oxå en födelsedagspresent - i förskott - flera månader ...!!! Det var en liten "Iron fairy", som hon hade köpt till mig!! Kram Annsan - vilken go vän du är!! <3 <3 Och nu innan jag går och lägger mig, ska jag ställa henne i fönstret och strö glittersand över henne och önska mig något..... Och imorr´n ska Sarah - som hon heter - få se solen för första gången. Hon har levat i underjorden tills nu..... Såååå mysigt!!


Det var dagens positiva. För övrigt har jag så in i helsike ont i höger höft, ändan och ner i benet. Dr Ola tryckte på en punkt på nedre delen av höften - jag höll på att gå i taket. Sen fick jag en cortisonspruta inklusive bedövning där. Men nu har bedövningen släppt..... Tur att jag har ett litet smärtapotek..... Och nu är det sängen som gäller - hoppas att sömnen kommer.....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards