stinalill

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Stina - 28 april 2009 21:58

Ikväll blir jag inte långrandig. Känner mig lite down. Tänker muntra upp mig med att åka till Västerås imorr´n. Har lite ärenden att uträtta. Och så är det behövligt att komma ut bland folk lite då och då. Så jag inte snöar in mig alldeles. Det skulle inte bli nå´t vidare väder imorr´n heller - så jag missar inga soltimmar på balkongen.


Balkongen ja. Jag har kommit på, att det är himla mycket oväsen utanför min balkong. En ständig ström av bilar till och från ICA:s parkering. Plus stora lastbilar både till ICA och posten. Men - jag kan ju ta på mig hörlurar och lyssna på musik eller bok förstås.


Idag kom Heffa imom. Och med sig hade hon en massa pajer, som hon gjort till mig!! Blev alldeles paff!. Som tack för att jag hjälpt henne med lite ändringar på kläder!! Känns nästan genant - så mycket för så lite. Men visst är det bra med färdigrätter i frysen - jag som inte är mycket för matlagning. Till på köpet hade hon en bukett vitsippor med sig oxå!!


Jaså Hans - min bror - har Catarina kommit så långt bakåt i släkten! Har hon gått på vår pappas sida?? En byskräddare på Öland.... Ja generna förföljer ju en... både på gott och på ont....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards