stinalill

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Stina - 21 april 2009 21:40

Blev full i skratt av din kommentar Erik!! Det är precis vad jag själv gått och tänkt idag - jag börjar nog gå i barndom - och leker med dockor!! Kanske fick jag inte leka tillräckligt med dockor, när jag var liten.... *snyft* stackars mig. *fniss*. Till på köpet har jag tidigare gått och köpt en till Nalle - en alldeles vit och jättemjuk, gosig en. En brun Nalle har jag sen förut och en docka med tårar på kinden - Lilla Pip heter hon. Ja, ja vi har alla ett barn imom oss. Eller hur Erik - visst har du en leksakstraktor - som du brummar och kör med ibland.....?? När den övriga familjen har somnat....


Och inget ny liten häst idag heller.... Det blir nog 17 en stor liten flodhäst som Ann-Louise skrev i kommentaren!! Nu är väl alla snart helt utväntade.....


Natti, natti alla människobarn....

Av Stina - 21 april 2009 18:53

Lycklig idag!! Jag har fått mina älvor!! Inget bra foto, men det får duga så länge. Dom var faktiskt mindre än jag hade tänkt mig. Hade för mig, att jag läst, att dom skulle vara ca 12 cm stora. Men dom var helt klart mindre. Och sååå söta och mycket välgjorda!! Två av mina försthandsval fanns inte i lager, men dom kanske kommer.... sen nå´n gång..... Så det blev två ersättare och jag var helt nöjd.


Så kom oxå Lotta kånkande med mitt nya balkongbord!! Lasse hade redan fixat det. Och jag var väldigt nöjd - precis som jag hade tänkt mig det!! Stort TACK till Lasse!! På fotot har jag lagt upp lite stenar bl a på bordet, för jag har spraylackat dom. Då blir dom lite roligare, att se på. Så har jag grävt i mina gömmor efter lite naturmaterial. Det ska bli så himla kul, att sätta igång och möbla på bordet! Ska hämta hem lite mossa och köpa lite passande växter, att sätta i terracottakrukor. Oj vad det kliar i fingrarna.....


Vädret hade ju kunnat vara lite varmare framför allt, tycker jag. Det lockar inte att stå ute och frysa. Men värmen kommer väl den oxå så småningom. Det är ju inte bra, att våren rusar förbi. Utan det är roligt, om man hinner ta del av allt som händer i naturen varefter.


Tänk att prylar kan göra mig så glad!! Jag älskar vackra saker!!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards