stinalill

Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Vackra detaljer....

Av Stina - 20 april 2009 20:20

.... på kläder på hantverksmässan i Borlänge. Skulle mycket väl kunna tänka mig att ha dessa broderat på en skjorta eller kavaj. Men det vete 17 om jag skulle klara att brodera. Broderi är inte min starka sida precis.


Lagom lugn dag idag. Satt i solen på balkongen en timme. Så ljuvligt skönt!! Lutade huvét bakåt mot min hopvikta flieströja och slumrade till lite då och då. Efter maten la jag mig i sängen och slumrade till lite mer. Gamtanten verkar trötter....


Så har jag ändrat lite kläder till Heffa och Lotta. Och börjat med Lasses "bäraxlar" - det blir nå´t helt nytt, som jag aldrig hört talas om förr. Vi får väl se vad det blir och om det funkar - bild kommer så småningom.


Jag har oxå beställt tid för synundersökning. Äntligen!! Jag kan ju inte springa omkring och ha ont i huvét hela tiden.... Men jag kan nog mycket väl tänka mig, att beställa brillorna över internet - när jag tänker på slantarna. Hoppas bara att dom klarar att fixa ett par ögon som passar till mig.... Det visar sig. Hos en vanlig optiker kostar ett par säkert 5 - 6000:- pengar. Och det går ju bara inte just nu.


Och inte har jag hört talas om, att nå´t föl har fötts. Nu har Julia gått en vecka över tiden. Det kanske blir en elefantbaby ;) istället....

 
 
Ingen bild

Ann-Louise

21 april 2009 09:51

Våran gissning är att det blir en flodhäst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 24 oktober 2021 20:03

Ja inte vet jag..... det blev måånga knapptryckningar bara innan   jag kom hit!! Och hittade VAR jag skulle börja skriva nånstans.   Det tar allt ett tag, innan minnet poppar upp efter så många år.   så här nära ska ju t ex inte radern...

Av Stina - 31 december 2015 16:29

Så har julen kommit och försvunnit..... Den 22 dec åkte jag Riksfärdtjänst till fam Bergefur i Bennarby. Det är fantstiskt, att få åka taxi - 20 mil enkel resa!! Och xtra tacksam var jag på återresan den 27, då det var riktigt snöoväder!! Med många a...

Av Stina - 31 december 2015 12:45

Jaaa här är jag igen!!! Både jag och eventuella läsare har nog trott, att jag har slutat blogga.... Men det har jag ändå inte - även om det var ca tre månader sen jag skrev nå´t. Jag har känt mig så negativ, så det har jag inte velat dela med mig av....

Av Stina - 21 oktober 2015 01:14

Så blev det då en uppesittarnatt - igen.... Jag hade en "dejt" med Dr Amin i Köping idag. Och efter det kommer tankefjärilarna flygande. Och jag mitt nöt, ångrar att jag inte bad nå´n av döttrarna eller en vän att komma med - för att lyssna och ställ...

Av Stina - 9 oktober 2015 01:20

Ja nog har den där stora, lyckliga tacksamheten försvunnit. Men jag minns den som om alla möjligheter helt plötsligt öppnades!! Jag var frisk!!! Bara jag tränade upp konditionen nu, så skulle alla dörrar vara öppna för mig. Rent utav kanske jag skull...

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards